Zgoda

2016-02-01 08:25

Tagi:

|

Zgoda pełna. Jak pisałem wczoraj na blogu prof. Hartmana zawsze coś tam do puszki wrzucam, teraz dodatkowo by, cytując klasyka dać odpór naszym narodowo-katolickim świrom dokonam drobnego – nie jestem bogaty- przelewu na konto WOŚP. Swoją drogą podajesz ciekawe dane finansowe na temat Caritasu. Nigdy się polityką finansową Caritasu nie zajmowałem, mam inne zainteresowania, ale po tym co napisałeś pogrzebię pod tym kątem w sieci. I tylko jedno musze dodac tytulem uzupelnienia. Bez przeprowadzanie powyzszej analizy niesposob normalnemu czlowiekowi zrozumiec, kto i dlaczego, tak bezwzglednie i z taka zapiekla nienawiscia zwalcza Jurka Owsiaka i Wieka Orkiestre Swiatecznej pomocy.A, to znaczy, że na tym serwisie może swój blog prowadzić także np. Rydzyk? No, bo skoro jest zupełnie niezależny od tekstów redakcyjnych, to na pewno Rydzyk może założyć tu swój blog i „Polityka” nie zaprotestuje? Hm, i niby dlaczegousunęła tekst napisał na zupełnie niezależnym serwisie?

Tekst Sikorskiej jest manipulacją, bo nie ma żadnego podziału na Orkiestrę i Caritas, inaczej bardzo pobożny prezydent Komorowski nie apelowałby o wspieranie pieniędzmi Orkiestry i miliony katolików z chęcią nie posłuchałoby tego apelu.

Piszesz, że jestem „idealną ilustracją dla takich dychotomii kształtujących dyskurs.” To bardzo, bardzo frapujące. Jeśli negatywnie napiszę o pingwinach, to ma znaczyć, że jestem rybą, na które one polują? A skoro Sikorska pisze o skłonności Polaków do dzielenia, czy to ma znaczyć, że jest wrogiem Polaków? Bo to jest trudne do uwierzenia, ale jak sie w koncu zrozumie, po poczatkowym oporze, ze to jest byc, albo nie byc kosciola katolickiego, to i zawzietosc i bezwzglednosc w niszczeniu, staja sie zrozumiale…